Kirjaudu sisään
TÄMÄ ON TESTIYMPÄRISTÖ. SIIRRY SILMÄASEMAN VERKKOSIVUILLE TÄSTÄ ->
Haluan peruuttaa kestotilauksen, kuinka se onnistuu?
Voit peruuttaa kestotilauksesi seuraavilla ohjeilla verkkokauppatililtäsi:
Haluan muuttaa kestotilaukseni toimitusväliä, kuinka se onnistuu?
Voit muuttaa kestotilauksesi toimitusväliä kirjautumalla verkkokauppatilillesi:
Olen tehnyt verkkokauppaan piilolinssien kestotilauksen. Miksi -20% alennus ja ilmaiset toimituskulut eivät tulleet tekemääni kestotilaukseen?
Kestotilauksen ehtojen mukaisesti ”Piilolinssit aina vähintään -20%” –alennus sekä ilmaiset toimituskulut muiden kestotilaajan etujen tapaan astuvat voimaan silloin, kun kestotilaus uusiutuu ensimmäisen kerran. Edut eivät siten kirjaudu ensimmäiselle tilaukselle. Ehdot ilmoitetaan myös tilausvaiheessa ennen maksutavan valitsemista.
Kestotilaus ei onnistu maksukortillani, missä vika?
Kestotilaus onnistuu laskulla sekä luotto- ja debit-kortilla, jossa on toistuvaismaksut hyväksyvä ominaisuus kytkettynä päälle. Voit tarkastaa maksukorttisi asetukset omasta pankistasi.
Olen saanut uuden maksukortin, mutta kestotilaukseni meni poikki vanhentuneen maksukortin takia. Kuinka saan päivitettyä maksukorttini tiedot ja käynnistettyä kestotilaukseni uudelleen?
Mikäli kestotilauksesi on katkennut vanhentuneen maksukortin takia, tulee sinun aloittaa kokonaan uusi kestotilaus ja päivittää uuden maksukorttisi tiedot kestotilauksesi yhteyteen.
Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttökokemustasi verkkosivuillamme sekä mainonta- ja tilastointitarkoituksiin. Voit koska tahansa muuttaa evästeasetuksiasi. Lue lisää evästeistä täältä .